پژوهشگر گرامی؛
احتراماً به استحضار می رساند سیستم پرداخت الکترونیک دقیقا از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ فعال گردید. مراحل پرداخت هزینه به شرح زیر است:
- ابتدا با نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شده و به بخش صفحه شخصی بروید.
- در پایین صفحه شخصی، لینک صورتحساب کامل برای کاربران ایرانی را انتخاب نمایید.
- بعد از انتخاب مورد فوق و پس از ملاحظه کردن مبلغ و اطمینان از صحیح بودن آن، لینک پرداخت هزینه نهایی ارایه شده در صورتحساب با کارتهای شتاب را انتخاب نمایید. فرم باز شده را پر نموده و لینک ورود به سایت بانک ملی برای انجام پرداخت را انتخاب کنید.
- بعد از انتقال به درگاه پرداخت الکترونیک، اطلاعات کارت (شماره کارت ،رمز دوم،کد cvv۲ و...)را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید. پس از پرداخت صفحه "تراکنش شما با موفقیت انجام شد لطفا گزینه تکمیل فرآیند خرید را انتخاب نمایید" نشان داده می شود(درهمین صفحه کد پیگیری نیز نمایش داده می شود) در نهایت با انتخاب دکمه تکمیل فرآیند خرید صورتحساب پرداخت شده به شما نمایش داده می شود، در ضمن اطلاعات پرداخت به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.
|